sveinsvein Skrevet August 18, 2016 Rapporter Share Skrevet August 18, 2016 Kjølevannet blir borte. Finner ingen lekkasje. Forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 18, 2016 Rapporter Share Skrevet August 18, 2016 Kanskje den forsvinner inn i motoren? Sjekk oljen på peilepinnen. Om den er majonesfarget så er den blandet med vann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinsvein Skrevet August 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2016 Olja er fin. Har fått tips om at det kan være en liten lekkasje i en pakning i vannpumpe eller eksansjonstanken. Men hvorfor ser jeg ingen lekkasje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 18, 2016 Rapporter Share Skrevet August 18, 2016 Sett trykk på kjøleanlegget (maks 1 bar), da finner du lekkasjen ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinsvein Skrevet August 19, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2016 OK, men hvordan gjør jeg det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 19, 2016 Rapporter Share Skrevet August 19, 2016 Bytter ut lokket på ekspansjonstanken med ett som har ventil, pump opp trykk med håndpumpe. Alle verksteder har slike lokk, alternativt kan du lage et selv om du får tak i et passende lokk. Husk, maks 1 bar! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo eidsvoll Skrevet August 24, 2016 Rapporter Share Skrevet August 24, 2016 henger meg på dattra har en golf med vannlekasje det drøpper mit under bilen men finner ikke ut hvor det kommer fra og varme aparatet blåser bare kalt ???????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg