Wheelman Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 thumpsup Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 denne er tilsalgs http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=13711&highlight=PiMp merk at bilen nå har fått skikklig bling bling felger :D :D pimp er nå en lykkelig eier av en bmw "316" med M3 understell og M5 motor.. som i de siste har stått stille for montering av Autotronic datasprut.. men de skal sies at den går rimelig fort uten hårføner under huven også :eek: Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Sitat Originally posted by magzmod Vet ikke hva slags BMW det er, men ikke no' M3 vel? Den har vel 2 doble opprinnelig? Sjekk ut: BWMPower, særlig galleriet. Ligger mye usaklig styling/modifikasjoner der... E36 M3 1 dobbel. E46 M3 2 doble :) Når eksosanlegget er på plass, samt en STOOR intercooler, DA blir den snacks! Det ser litt bedre ut enn et tomt hull i fronten. Du får spare til turbo! Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty^Dog Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Jævlig rå bil.. Men en ting jeg ikke skjønner, hvorfor sette på en vinge som det der? Personlig synes jeg det trekker ned helheten på bilen. Ville heller hatt en vinge lakket i samme farge som resten av bilen.. Synes de vingene der ser ut som de er kjøpt på Europris.. Men som sagt, det er min mening :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Sitat Originally posted by Dirty^Dog Jævlig rå bil.. Men en ting jeg ikke skjønner, hvorfor sette på en vinge som det der? Personlig synes jeg det trekker ned helheten på bilen. Ville heller hatt en vinge lakket i samme farge som resten av bilen.. Synes de vingene der ser ut som de er kjøpt på Europris.. Men som sagt, det er min mening :) Selger det carbon vinger på Europris? Knall :D :D :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty^Dog Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Jepp, ser sånn ut :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2-low-4-you Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 lever denne enda eller? Siter www.2-low-4-you.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Sitat Originally posted by 2-low-4-you lever denne enda eller? Ja Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2-low-4-you Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 har du noen bilder eller? Siter www.2-low-4-you.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Bilen er solgt. Spør på club-honda.org sitt forum. Han henger der og kaller seg Heretic. :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Hmm, noen info om nybilen? Hørtes ut som en spennende Beemer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg