juped Skrevet August 22, 2016 Rapporter Share Skrevet August 22, 2016 Har flekker bak speedometer skive som ser ut som mugg. Er det fler som har vært borti dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 22, 2016 Rapporter Share Skrevet August 22, 2016 Ehh, kan du sette sirkel rundt de flekkene? Tror jeg har for dårlig data skjerm til å se noe :) Jesper1201 reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 22, 2016 Rapporter Share Skrevet August 22, 2016 Er det disse små mørke flekkene som syns i ytterkant av det hvite på speed-o-meter og turteller skiva? Har vel ikke helt trua på at det er mugg, men det finner du ut hvis du demonterer og splitter instrumentpanelet. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 22, 2016 Rapporter Share Skrevet August 22, 2016 Ehh, kan du sette sirkel rundt de flekkene? Tror jeg har for dårlig data skjerm til å se noe Tok meg 2-3min før jeg klarte å se de selv.. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg