Gå til innhold

Display \kjørecomputer problemer Audi a4 b8 2009

Ranger emnet


Kjellivar82

Anbefalte innlegg

Har du ikke det alternativet så har du ikke kjørecomputer, og får heller ikke valgt annet en rekkevidde. Lyset i displayet kan du justere i MMI, uansett hvilket bilde du har oppe trykker du på innstillinger/setup -> display og light/lys. 

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke det alternativet så har du ikke kjørecomputer, og får heller ikke valgt annet en rekkevidde. Lyset i displayet kan du justere i MMI, uansett hvilket bilde du har oppe trykker du på innstillinger/setup -> display og light/lys.

 

Hmmm...det va jo litt nedtur vett du om det er mulig å få kjørecomputer montert? lysstyrken står på max men er veldig svakt lys. syde me å bytta skjermen viss det kan være noe annet

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk også instilling for instrumentlys, selv om jeg syns å huske at de ikke fungerer sammen. Jeg har ihvertfall syns at lyset var for kraftig på begge B8'ene jeg har hatt så jeg har måtte justere lyset ned. Hvis det er så svakt som du sier, og det ikke kan justeres noe opp sammen med instrumentlys så er bytte av display veien å gå.

 

Jo, det er absolutt mulig og ettermontere. Du trenger ny vindusviskerarm med betjeningsknapper og et MLF ratt hvis du ønsker.

Jeg er ikke sikker på om du må inn med ekstern ECU/modul eller ikke, men det kan Møller hjelpe deg med.

Til slutt må du inn med VCDS og kode inn at du har rett vindusviskerarm + kjørecomputer. 

Alt kan Møller hjelpe deg med.

 

Btw, tips til neste bilkjøp:

Med så ufattelig mange biler på finn.no så kan jeg nesten garantere at du ville funnet en annen bil som passet dine preferanser, til samme pris - som hadde kjørecomputer :) 

Skriv deg ned en liste, eller ihvertfall gjør deg opp en mening om hva du vil ha på bilen du skal kjøpe, sjekk ut ALLE funksjoner før du skriver kontrakt og vurder evt. om det som mangler ikke er så farlig å ikke ha. Been there, done that! Jeg har kjøpt og solgt "noen" biler og har gjort akkurat samme feilen, opptil flere ganger ;) 

 

Gratulerer med bil ihvertfall, du kommer til å bli fornøyd! Det tør jeg å påstå, da jeg som sagt har hatt to slike selv, en 2011 og en 2013.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår