Marcus Skrevet September 3, 2016 Rapporter Share Skrevet September 3, 2016 Hei! Jeg lurte på om noen her vet hvordan jeg får strekt kabel fra batteri og inn i min 2004 407? Har søkt på nettet, men finner ikke det jeg trenger. Stor takk til den som tar seg tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 3, 2016 Rapporter Share Skrevet September 3, 2016 Før den igjennom en eksisterende gjennomføring eller lag en ny gjennomføring i torpedoveggen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 4, 2016 Rapporter Share Skrevet September 4, 2016 Det tar nok kortere tid å skru av deksel under ved pedalene eller hanskerommet og se etter en gummi plugg / kabel gjennomføring du kan bruke enn å søke det opp på nett :) Så finn frem verktøyet og en lommelykt :) Og sett i gang å skru Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Skrevet September 4, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2016 Har prøvd på det, men alt jeg finner bak gummipluggene ser ut til å være noen fester av noe slag. Jeg har en stikkkontakt på gulvet på passasjer siden, vil det bli noen feil/noe ødelagt om jeg klipper den kabelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg