Eiriknr1 Skrevet September 10, 2016 Rapporter Share Skrevet September 10, 2016 Hoy Vurderer å gå til innkjøp av en Lexus RX 400h, 2006 modell, med en kmstand på nærmere 200000. Noen kjente feil som er typisk etter så mange km? Bilen som jeg vurderer har fulgt alle servicer, skiftet slitedeler etter behov og er svært godt vedlikeholdt. Pris ca 180.000,- OK? Er jeg helt korka eller er dette trygt ? Setter pris på svar ;))) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriknr1 Skrevet September 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2016 Ingen som kan si noe om Lexus RX400h ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 12, 2016 Rapporter Share Skrevet September 12, 2016 Skal være svært driftssikre biler dette, på lik linje med alle andre Toyota/lexus med hybridmotor. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 12, 2016 Rapporter Share Skrevet September 12, 2016 Jeg har ingen som helst erfaring med nevnte bil, men kan rose Toyota for sitt svært driftsikre hybrid konsept. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 12, 2016 Rapporter Share Skrevet September 12, 2016 Kjøpte selv en auris hybrid av samme grunn :) Ingen reimer, ingen dynamo, og ingen startmotor. Og alt bare funker. Komfortabelt å kjøre med også. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg