SveinH Skrevet September 11, 2016 Rapporter Share Skrevet September 11, 2016 Instrumentet inne i bilen hopper opp og ned fra 0 til 3 bar under kjøring. Hva er feil , er det sender eller instrumentet ?? Hva er mest sansynlig ? Har vært slik i flere mndr, så motoren har oljetrykk. (hvis ikke ville den vel vært totalhavarert for lenge siden ) Noen som har peiling ???????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 11, 2016 Rapporter Share Skrevet September 11, 2016 Mest sannsynlig dårlig kontakt. Sjekk på oljetrykksgiver og evt. bak instrument hvis det ikke hjelper. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet September 12, 2016 Rapporter Share Skrevet September 12, 2016 Hva menes med opp og ned? Hopper den opp og ned ved jevnt turtall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SveinH Skrevet September 12, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2016 ja, hopper opp og ned ved jevnt turtall.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SveinH Skrevet September 12, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2016 Har et instrumentpanet (speedometer) jeg kan bytte med, for å sjekke om instrumentet er defekt. Men..........Hva må jeg gjøre før jeg fjerner airbag og ratt, slik at jeg ikke risikerer å få airbagen i fleisen under arbeidet med å demontere rattet ? Rattet må jo vekk for å få byttet speedometeret ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 12, 2016 Rapporter Share Skrevet September 12, 2016 Gjør det enkleste først, sjekk kontakten inn på trykkgiver. Skal du av med rattet kobler du ifra batteri og venter 15-20min før du filker med airbag. Rsele reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg