3l173 Skrevet September 12, 2016 Rapporter Share Skrevet September 12, 2016 Hei, nettopp kjøpt meg en vw golf 4 1999 mod. Den kjører meget fint framover men når man setter den i revers kommer det en dunke lyd fra girkassen! Er det noen som vet va det kommer av og om det må byttes girkasse! Jeg fikk med en ekstra motor med girkasse på men er usikker på om det går ann å bytte den rett over til min bil.. Motoren som jeg fikk med er akkurat den samme som står i bilen fra før av. Men det er vel noen koder som ikke stemmer overens vis jeg bare bytter det over? Bør jeg da bytte både motor og girkasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 12, 2016 Rapporter Share Skrevet September 12, 2016 Slitt motor- eller girkassefeste? Eksosoppheng dårlig slik at eksos tar borti? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3l173 Skrevet September 12, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2016 Slitt motor- eller girkassefeste? Eksosoppheng dårlig slik at eksos tar borti? Eksosopphenget tar ikke borti, da hadde det jo også vært dunke lyd når man kjører framover også? Girkassefeste kan det være! Skal se på dem i kveld! Og motoren har gått 291*** så man ska ikke se bort i fra at den er litt sliten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 12, 2016 Rapporter Share Skrevet September 12, 2016 Når man rygger så vrir motoren seg motsatt vei av når man kjører fremover, og eksos kan ta borti. Det er en del forskjell på lyden fra eksos som tar borti og mekaniske lyder fra girkasse osv ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg