harduis Skrevet September 21, 2016 Rapporter Share Skrevet September 21, 2016 Hei. Hadde for en tid siden en AR registrert Corrado som ble solgt, og jeg lurer på om det er noen her inne som bar vært i Balsfjord og hentet seg en sort Corrado prosjektbil med kitt for turboknvertering og en totalt nedplukket motor :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 21, 2016 Rapporter Share Skrevet September 21, 2016 Ble litt nysgjerrig nå, for jeg kjenner til/kjente til en AR 67xxx registrert Corrado G60 med VR6 motor som skulle turbokonverteres, men den var sølv farget når jeg sist så den. Hva som skjedde etter jeg så den sist vet jeg ikke, husker heller ikke når det var men det må ha vært på midten av 2000 tallet engang, vet heller ikke hvor bilen gikk. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harduis Skrevet September 21, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2016 Da er nok ikke dette samme bil, dette var en orginal G60, glemte også å si at den var sort :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 21, 2016 Rapporter Share Skrevet September 21, 2016 Neida, du skrev at den var sort, men tenkte muligens denne jeg hadde i tankene hadde blitt omlakkert. Hvis det fortsatt satt en G60 i den er det ikke den samme. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg