Quattro73 Skrevet Oktober 5, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2016 Oljeforbruk tar knekken på katalysatoren. Er luftfilter byttet? Er temperaturgiver til ECU sjekket? Kan være de nye lambdaene ikke fungerer, men det blir bare spekulasjon. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erho81 Skrevet Oktober 5, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2016 Luftfilter er nytt, ikke sjekket tempgiver. Tenkte jeg skulle ta ut dysene idag, og se om det lekker noen plass med tenning på. Hvordan finner jeg tempgiver, og kan man teste den på noen måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erho81 Skrevet Oktober 5, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2016 Ok, tempgiver er veldig aktuellt ser jeg. Googlet litt om den, og den styrer visst mest av alle disse kompnentene. Men burde den ikke gitt feilkode? Denne skal sjekkes, men vet ikke helt hvordan da jeg ikke har noe voltmeter for tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erho81 Skrevet Oktober 5, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2016 Er det kjøletempsensor som gir info til speedometeret om motortemp også? Eller er dette noe annet? Der vises det iaåfall normal driftstemp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg