Karolineloken Skrevet September 26, 2016 Rapporter Share Skrevet September 26, 2016 Hei! jeg og russegjengen min skal begynne å fikse ett anlegg i bilen, men vi har ikke peiling på hva vi skal bruke for å få et bra anlegg. Vi tenkte ikke at dette skulle bli super dyrt, og lurte derfor på om noen hadde en rimelig pakke med basskasser, høyttalere osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo eidsvoll Skrevet September 26, 2016 Rapporter Share Skrevet September 26, 2016 gleder meg og høre at dere holder en billig profil prøv Finn.no og husk det er ikke Bare og bygge russebil masse låver og regler NAFog biltilsynet kann alt om dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 26, 2016 Rapporter Share Skrevet September 26, 2016 Hei! jeg og russegjengen min skal begynne å fikse ett anlegg i bilen, men vi har ikke peiling på hva vi skal bruke for å få et bra anlegg. Vi tenkte ikke at dette skulle bli super dyrt, og lurte derfor på om noen hadde en rimelig pakke med basskasser, høyttalere osv? Hvor i landet holder dere til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg