Vag-mann Skrevet Oktober 6, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2016 Hallo. Har ei gammel boble fra 60 eller 61 tror jeg, som jeg er ute etter og selge. Den har stått lagret tørt siste 15-20 åra, men tilstand er heller uviss. Da den ble stående startet og gikk motor, men der er bulk i taket og knust bakrute. Noen som kan si noe om hvor jeg bør legge meg på prisfronten for noe slikt? På forhånd, takk. Mvh Bjørn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2016 Jeg tror nok reel salgsspris ligger på rundt 10'-15'000,- litt avhengig av hvor mye rust det er under. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vag-mann Skrevet Oktober 7, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2016 Det er faktisk mer enn jeg forventet. Tilstanden hva rust angår vet jeg ikke så mye om, bor i Ålesund og bilen står på Kongsvinger. Hva er beste kanalene for å selge disse gjennom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2016 Finn.no eller www.vwnorge.no Sistnevnte er et forum for luftkjølt vw. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vag-mann Skrevet Oktober 7, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2016 Takker og bukker for råd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg