Golf IV_1.6 Skrevet Oktober 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2016 Hei! Var på NAF EU kontroll med min Golf IV 1,6. 1998 modell.Hadde for høy CO utslipp og jeg har null peiling på bil. Han sa at jeg kunne sjekke plugger og kanskje det var noe drivstoff i systemet. Kunne hende motoren trodde den var varm når den egentlig ikke var det. Fikk at CO var 1,24 på TOMGANG - Skal være 0,5På den andre står det 3000 (er ikke sikker hva det betyr). Der er CO 2.44 Har byttet katalysator olje og oljefilter. Luftfilteret ser bra ut. Hva kan være feilen på det her? Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2016 De måler CO på tomgang og på forhøyet tomgang, derav 3000. Om de nevnte temperatur så er det heller slik at motor er varm, men temperaturgiver til ECU sier den er kald. Man vil da då høy CO, samt om lambda er defekt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg