Skretting Skrevet Oktober 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2016 Har nyligt koblet til min Kicker-subwoofer og foresterker til bilen. Forsterkeren lyser grønt og alt skal være koblet riktigt. Men når jeg slår på musikk så slår ikke subwooferen. Det er 0 liv i den?Jeg har kobla dette anlegge før men nå så plutseligt funker ikke subben.Jeg har kobla + til + fra forsterker til sub og - til -.Prøvde akkurat og ta in subben og koble den til min forsterker til hjemmekino anlegge. Da funker subwooferen helt fint. Skjønner ikke hvorfor den ikke funker sammen me forsterkeren i bilen? Forsterkeren lyser grønt som den skal gjøre i tilegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2016 remote er tilkoblet? og aktiv? (+12V) forsterkeren er juster riktig? spilleren sender ut signal på linje uttaket du har valgt? Du har skrudd av filteret på spilleren? Dvs at den sender ut de lave frekvensene til forsterkeren. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skretting Skrevet Oktober 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2016 Ja remote er tilkoblet ellers hadde ikke forsterkeren lyst grønt.Har også koblet til fra forsterker 12v rett til batteriet, og jordings kabel rett i karosseriet.Har også prøvd instillinger på selver spilleren og slått på Subben men det skjer ingenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2016 Fysisk slått på subben? :P Det hjelper nok ikke.. Hvor har du koblet signal kablene? Hvor på spiller og hvor på forsterkeren Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skretting Skrevet Oktober 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2016 Hehe har prøvd det og, men jeg bar subben in i stuen og kobla den til forsterkeren til hjemmekinoe mitt, den funker helt fint her.Har kobla signal kabelen til "Remote" (den blå) på spilleren, og REM utgangen på selve forsterkeren. Men tror ikke det er problemet siden vis jeg ikke kobler til signal kabelen så slår ikke forsterkeren seg på i hele tatt. Den slår seg på og lyser grønt. Men det er akkurat som om den ikke får kontakt me subben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2016 Da går vi utifra at remote er OK og forsterkeren står på. Hvor har du koblet signal kabelen? Hvor på spiller og hvor på forsterker? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elutstyr Skrevet Oktober 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2016 1. Trykk inn subben og sjekk at den går fint inn, ingen skraping. Lukt gjerne på den. Hvis den lukter brent eller skraper er den kaputt. 2. Koble en phono til mini-jack kabel direkte til forsterkeren fra mobilen din - skru på lyden først før du setter i kabelen. Sett på spotify, ikke la volumet stå på maks. 3. Ohm subben, bruk et multimeter. Sett på ohm-tegnet. Alt annet enn 0 er positivt. Hvis du ikke får måling er enten subben brent eller en kabel har løsnet inne i kassen. Isåfall skru opp kassen. Siter Våre produkter kan kjøpes i vår nettbutikk eller hos en forhandler nær deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg