Therese Pettersen Skrevet Oktober 22, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2016 Er det noen som har eller har hatt en Peugeot 308sw fra 2014 eller nyere som vil dele erfaringer med bilen? Både positive og negative. Vurderer å gå til innkjøp av denne, men finner lite om den på nettet. Man hører mye negativt om Peugeot generelt, å så lite peiling som jeg har på bil generelt lurer jeg veldig på om dette er et bomkjøp eller om dette er en bil man trygt kan gå for! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_waldemar Skrevet Oktober 22, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2016 Såpss ny bil ville jeg ikke hatt betenkeligheter med peugeot,alle biler har sitt å stri med men etter å ha eiet flere peugeot oppover og har fortsatt peugeot vil jeg ikke si dette er verre biler enn andre,men som jeg generelt gir råd til folk om ikke liker verken verksted og ønker ett mest mulig problemfritt bilhold er å kjøpe japansk. Japansk er kanskje ikke verdens mest spennende biler,men de ruller å går år etter år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg