soereng Skrevet Oktober 26, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2016 Hei Lurer på å få skaffet meg ekstralys på min Volvo V60 R-design, men lurer på om det er trygt å montere en slik skiltplate bak skiltet med tanke på airbagsensorer og slikt. Er det noen som har erfaring med dette så blir jeg kjempeglad for tilbakemelding :-) Hilsen Jørn-Ivar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 26, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2016 Det er ikke noe problem, sensorene sitter ikke bak plastikkfangeren uansett. Ta av skiltet, sku av rammen og monter rammen igjen med ekstralysfestet bak. Bruk 6-8 skruer for å feste skiltramme og ekstralysfeste. Skruelengde på 25-30mm holder. Jeg har brukt slikt ekstralysfeste på 5-6 biler og det er en helt kurrant løsning. Enkelt å fjerne de igjen også. Hvis du skal ha to lette små lykter trenger du antageligvis ikke støttestag heller (jeg bruker ikke det på nåværende bil med NBB Alpha 175 lykter), og dermed slipper du å bore to hull på "synlig" plass. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg