KooPa TropA Skrevet November 1, 2016 Rapporter Share Skrevet November 1, 2016 Jeg kjøpte noen brukte felger med vinterdekk i sommer. Skulle legge de på nå, men oppdager at den ene felgen har skade i bolthullene. De er liksom ikke runde lenger. Er det mulig å få gjort noe med det? Hvor farlig er det å kjøre med? Jeg har foreløpig lagt på reservehjul. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet November 1, 2016 Rapporter Share Skrevet November 1, 2016 Jeg tror det viktigste er at boltene får godt anlegg fra utsiden. At hullene er litt ovale spiller nok ikke så stor rolle. Når bolene skrus hardt nok til skal det ikke bli bevegelse der. KooPa TropA reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet November 2, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2016 Ja, det gir jo litt mening ettersom boltene ikke sitter direkte i hullet, men kon mot kon. Så hvis kon i felgen ser bra ut og passer fint med kon på mutteren burde det vel gå fint. Setter det bak og sjekker ofte så bør det gå bra ut sesongen. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg