Sveinung Kristiansen Skrevet November 22, 2016 Rapporter Share Skrevet November 22, 2016 Jeg har en 09. VW Caddy Maxi 1.9 TDI jeg må bytte turbo på. Nå har jeg byttet turbo på flere andre bilmerker. Men har var det da veldig trangt.Så flr jeg gjør så veldig mye mer. Er det noen som har gjort dette før? Det er montert webasto i denne. Noen som kanskje har en verksted handbok? Har lett på YouTube etter noe passende, men finner ikke noe som likner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet November 23, 2016 Rapporter Share Skrevet November 23, 2016 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet November 26, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2016 Takk takk :-). Den tegningen kommer godt med :-) Nå er det bare for meg å finne ut av hvordan jeg kan får demontert og montert turboen. Ligger ett insug med et spjeld over turboen og noe eksos potte greier bak turboen sperrer for at jeg skal komme til skruene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 26, 2016 Rapporter Share Skrevet November 26, 2016 Du må bare begynne å demontere komponenter for å komme til eksos/turbo, det er ingen vei utenom på moderne dieselmotorer - trangt og jæv.... Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet Desember 1, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2016 Jeg fikk en VAG mekaniker til å utføre jobben. Det var en hel del som måtte skrus ned. Er glad han reddet meg fra katastrofe ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg