caitmait Skrevet Desember 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2016 Hei! Jeg er eier av en Golf 4 2003, og passasjerdøra har låst seg helt. Har lest litt om problemet, og jeg har tatt kontakt med en bilmekaniker som kan hjelpe meg. Jeg har fått beskjed om å kjøpe en ny lås på Biltema, i tilfelle hele låsen må byttes. Jeg er ikke så erfaren på bil-deler så lurte på om noen har vært borti samme problemet før, og hvordan jeg finner riktig lås? Vet ikke hva jeg skal se etter. Setter stoor pris på hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2016 Er flere tråder om defekt dørlås, søk og du finner gjerne tips ;) En av de her, http://www.bilforumet.no/topic/299017-dorlas-pa-forerside-virker-ikke/ Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg