MkCent Skrevet Desember 6, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2016 Hei, i dag kjørte jeg min iskalde bil på motorveien i 60km/t og plutselig slo bilen seg av. Dette gjelder en golf 5 TDi 2006, jeg fikk litt sjokk og satt på nødblinken kjapt og satt giret ned i andre gir og prøvde å dra ut klutchen for å få start på den. Men bilen mista bare mer og mer fart og til slutt sto helt stille, den startet ikke. Jeg prøvde da å slå av helt og starte på nytt. Bilen ville ikke starte, holdt tenninga inne flere ganger men den starter ikke. Lyden ved tenning er riktig, men den starter aldri. Til slutt gikk jeg tom for batteri etter alle forsøkene. Ringte da min bror som kom med startkablene, og jeg fikk prøve igjen. Prøvde og prøvde til slutt slo den seg på etter over 10 forsøk. jeg tror ikke problemet er batteriet i første omgang siden bilen slo seg av under kjøring. Noen som kan hjelpe meg? Lurer på hva dette kan være, dette har skjedd 2 ganger før med over en måneds mellomrom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MkCent Skrevet Desember 6, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2016 Ingen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats VT Skrevet Desember 6, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2016 Slår batterilampen seg på i dashbordet når bilen slår seg av? I så fall så kan det være dynamoen som ikke fungerer så bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 6, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2016 Eneste riktige er å starte med en diagnose. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg