TKarlsen Skrevet Januar 10, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2017 Klarer ikke å bli smart på de spillerne til Audi. Så derfor spør jeg her Hvilken MMI har jeg? Har skjønt at jeg ikke har en 3G eller 3G+, men kanskje en 2G low? Eller ikke en MMI i det heletatt?Litt mer info: 2008 Audi A4 B8, Farge skjerm på topp og i instrumeltpanelet. Ingen Navi, ingen Aux eller cd veksler. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 10, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2017 Det er vel den som har fått tilnavnet MMI 2G low, men low er ingen betegnelse Audi har brukt. Den blir bare kalt det siden den ikke har navi :-) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 10, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2017 Ja, oki :) Da var jeg ca på rett vei. Ser på DAB+ moduler til spilleren. Og har funnet en som støtter MMI 2G. Frister veldig å bytte ut Tiny C3 adapteret og få alt skjult Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 10, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2017 Jeg tør ikke garantere, men jeg tror at Kufatec sine DAB+ moduler skal være plug&play (med anenne selvfølgelig). Det eneste du behover etter montering er koding. Hvis du søker/blar litt i A4 B8 underforumet her, skal det ligge en tråd eller tre vdr. montering av DAB+ modul i en lik bil. Mulig jeg tom. har satt den sticky et sted som jeg ikke husker i farten. EDIT: Fant den ;) http://www.bilforumet.no/topic/271438-montere-dab-i-a4-med-mmi-high-2g/#post2859672 Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg