norse Skrevet Januar 10, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2017 Hei Jeg har akkurat kjøpt en Accord stasjonsvogn, 2L, manuell, 2004 mod. og opplever at funksjonen for spylervæske til bakruten ikke fungerer. Det er sikkert et av de mindre smarte spørsmålene, men hvordan fyller man spylervæske til bakrute? Jeg fant ingen åpenbare steder for påfylling bak i bilen og antar at det skal være en egen beholder der et sted. Brukermanualen til bilen har jeg ikke. Takk på forhånd. /norse Siter Mvh Norse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 10, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2017 Hører du at pumpa går? Det er vel felles tank for front- og bakrute? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norse Skrevet Januar 18, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2017 Nei, jeg har ikke lagt merke til noen pumpe som går. Hvor er denne plassert, og er det alternative måter for å sjekke om den fungerer eller ikke? Siter Mvh Norse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 18, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2017 Den sitter (høyst sannsynlig) på spylertanken foran. Stortsett er det samme pumpe foran og bak, og da skiller den mellom hvilke utganger den skal bruke. Kan selvfølgelig hende du har to separate pumper til rutene og evt. en til for lyktespyler hvis du har det. Jeg er ikke kjent med Honda, så noe mer presist kan jeg dessverre ikke gi. norse reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg