uno1976 Skrevet Januar 16, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2017 Jeg har problemer med min Partner. Når jeg skal gløde når det er kaldt så slår gløde releet inn bare et lite sekund før det kutter igjen. Har forsøkt lete litt her inne på forumet men kan ikke se noen som har en klar forklaring på problemet. Jeg har forsøkt å bytte gløde rele med et annet brukt og akkurat samme problem. Jeg har også byttet glødeplugger da disse også var gåen. Noen som har opplevd det samme som har klart å løse problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 16, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2017 Sansynligvis defekt temperaturføler. Det er den som styrer hvor lenge glødinga varer. Usikker på om du har en eller to stk. Du kan jo prøve å ta av kontakta på den og se om den gløder mer da. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uno1976 Skrevet Januar 16, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2017 Takk for svar Opelduude. Jeg har byttet en teperatur sensor på kjølevannet uten noen forskjell. Hvordan kan jeg finne ut om jeg har flere sensorer på motoren min?. Det er forresten en 2.0 HDI motor 2002 model. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg