Audi a3 2000mod Skrevet Januar 19, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2017 Sliter med å få høyre bakrute opp igjen etter å ha tatt det ned. Kjører nå med åpent vindu bak. Bilen står daglig i varm garasje så er nok ikke at den har fryst fast. Har prøvd å varme den så mye som mulig opp men vinduet står fortsatt helt fast nede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 19, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2017 Hører du motoren gå da du prøver å dra opp vinduet? Hvis du kan høre at det skjer noe, men ruta vil ikke opp så vil jeg tippe du har et knekt klips på ruta. Klipset som holder ruta til vaieren som skal løfte ruta opp og ned. Hatt samme problem på en A6 jeg hadde tidligere. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi a3 2000mod Skrevet Januar 19, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2017 Hører ingen lyd når jeg trykket på knappen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 19, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2017 Da ville jeg ha sjekket statusen på motoren ;) Sitter bak dørtrekket. Da du tar ut motoren så kan du også løfte opp og låse ruta i stengt stilling ;) to fluer i en smekk ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi a3 2000mod Skrevet Januar 19, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2017 Da prøver jeg det. Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi a3 2000mod Skrevet Januar 19, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2017 Er dørtrekket lett å få av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 19, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2017 Spør du meg som har jobbet med bil og bil påbygg i 6-7år så sier jeg ja. Spør du en som aldri har gjort det, så er svaret nei ;) Aldri gjort det på din type bil, men andre Audier fra samma tiden. Så er nok mye likt. Det bruker å være noen skruer som holder alt fast. Sitter gjerne noen i bunn, bak håndtaket eller bak interiørlista som er øverst på dør trekket. Da du tror alt av skruer er skrudd ut så kan du jo prøve å løfte dørtrekket rett opp. Hvis alle skruene er ute så vil dør trekket løsne fort. Trenger ikke å bruke makt. Sitter dør trekket fast er det flere skruer du må se etter :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 19, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2017 Evt så er det klips som holder dør trekket på plass. Som må løsnes utover før du kan løfte dør trekket opp. Umulig er det ikke, må bare vite hva du skal se etter :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg