firelude Skrevet Januar 27, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2017 Heisann folkens! Jeg er på søken etter Tectyl på sprayboks , denne boksen har lang tynn plastslange med en dyse på enden. Jeg har ikke funnet en slik boks på lenge...er de ikke lenger i handel? Jeg trur det stod "ML metoden" eller var det kanskje "Valvoline".?..Det eneste jeg nå finne har en kort stiv plastslange...er det noen som har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 27, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2017 er det en sånn du tenker på? http://billigbilpleie.no/garasje/product/hulrum-sproejtepistol-inkl-slange-3232/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet Januar 27, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2017 Heisann! Nix , den typen har jeg testet tidligere. Dersom jeg husker riktig var det Biltema sitt sett og det fungerte sææææærdeles dårlig. Ble bare søl, bare å hive skiten rett i søppla! Tectylen kom ikke opp stigerøret , dro på med høyere lufttrykk og blåste pakning i lokket ... Det jeg tenker på er en tynnflytende tectylsak på sprayboks og medfølgende slange. Dette var i salg for noen år siden. Dette produktet er helt perfekt for hjemmefikseren som vil ha tynnflytende tectyl i kanaler , hulrom etc etc etc ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 27, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2017 Om du vil gå får noe bedre en tectyl så anbefaler jeg olje. Er mye bedre og jobbe med kan brukes med sprøyte og pensel. kjøp heller owatrol olje http://owatrol.com/no/sortiment/9232-owatrol-olje.html Dette fungere veldig bra kan anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet Januar 31, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2017 Heisann! Jeg fant produktet jeg søkte etter i....Danmark :-). Produktet er Valvoline - ML metoden. Hvit sprayboks medfølgende slange med dyse på enden. Kommer i Posten :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg