Petter1985 Skrevet Januar 28, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2017 Hei, jeg sliter med at alle el vinduene på bilen ikke fungere lenger, jeg hører at det klikker ved motoren når jeg trykker på knappen. Har sjekket alle sikringer som kan ha nå med vinduene å gjøre. Finnes det en egen rele eller skjult sikring som bare går på vindusheisene og bare de. Har hørt rykter om at det er et kjent problem med comfort controll enheten eller kablene dit. Sjekket selve boksen og der er det fint å tørt. Vet noen om en enkel måte å sjekke om det er brudd på ledningen? Håper på gode svar å på forhånd takk. Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 28, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2017 Du må kable opp pølsa i døra om det er en 3b 3bg passat du har sjekke kablene mellom dørene. Så må du se på en å en ledning om det er noen som er skadet eller er revet av. Du kan prøve å ta en diagnose på bilen se hva slags feilkoder som kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 28, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2017 Hvilken passat er det snakk om? Er det en eldre passat så er vel sentrallåsen vakuum styrt? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg