Gå til innhold

760 Turbo Intercooler - Vurderes solgt

Ranger emnet

varjas

Anbefalte innlegg

Driver og lufter ideen min om å selge go'bilen, ettersom militærsituasjonen min ikke er avklart ennå og jeg kan gå på en real smell.

Iallefall, bilen er en 1983 760 TIC, med B23ET, 405 topp, BSR Chip, 3" effektanlegg. Turboen var ny i 2002 (gått ca 20000km) Turboen er også vannavkjølt, men mangler slangene. Yter ca 230hk. KM Stand: 286000.

Etter jeg kjøpte den har jeg byttet diverse motordeler så den er 100% teknisk. Jeg har også fått byttet dempere foran, demperne bak blir satt på om litt (Sachs gassdempere). Girkassa er også bytta (M46OD). Dempertopper skal også byttes, men ikke lett å få tak i brukt siden det er noe spesielle fjørbein på denne modellen.

Ellers er den senket, har hvite blinkere på skjermer og foran, vinge, ellers helt original.

Vinterhjul følger med på originale 760 Alu felger, 2 dekk er meget bra, mens to bør byttes.

Alt er elektronisk styrt; Speil, vinduer, soltak.

Interiøret er noe slitt, velour seter.

Bilen er meget bra for rust under, men har noen rustflekker på panser og ene døra på pasasjersiden, hvor det også er en bulk per dør (lakken har ikke sprukket)

Det følger også med en skade på kanalen på førersiden, da tidligere eier hadde et uhell med jekken (kun bulk, ikke hull og døra påvirkes ikke av skaden)

Dessverre følger ikke 17" felgene med i prisen ettersom jeg antageligvis ender opp med nok en Volvo :)

Hvis noen er interessert eller lurer på mer om bilen, send PM

Jeg velger å sette prisen til 28 000,- etter at jeg har kostet på den endel i reparasjoner den siste tiden. Evt. 33 000,- MED 17" Felger.

760tic.jpg

760tic2.jpg

- Opel Astra '99

x Volvo 745GLE '87

x Opel Corsa 1.4i Joy

x Volvo 760 Tic '83

x Volvo 740GL '85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår