DennisB Skrevet Februar 23, 2017 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2017 Har en Subaru Impreza GF 2 som jeg har lyst til å fikse litt på. Følgende spørsmål har jeg kommet over; - Jeg vil bygge på widebody, og lurer da på hvem jeg burde bestille fra i forhold til pris. - Jeg vil også senke bilen, men hvilke fjæringer burde jeg kjøpe, og er det egentlig nødvendig med senking hvis jeg bygger den om til widebody? Hvis noen har noe som helst type innspill, setter jeg veldig pris på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 24, 2017 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2017 Skal du senke bilen med widebody kit bør du droppe senkefjærer og heller kjøpe coilovers Ja, de koster mer. Men da blir det mye lettere å få den perfekte høyden utifra skjermbuene osv osv + coilovers er bedre enn senkefjærer mot originale dempere Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg