Gå til innhold

Et Forum Skal Det Diskuteres PÅ!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Til forumets crew vil jeg si, dere gjør en god jobb.

 

men det er en ting som gang på gang plager meg noe så inn i helvete at jeg har lyst til å begynne å bitchslæpe folk!

Det er forumets sveklinger som rett og slett ikke tåler den virkelig verden, enn den tellitubbie fantasi verden dem lever i der alt er vel!

 

Når du er på et forum så skal det prates og diskuteres. Det kommer gode forslag og dårlig. God kritikk og dårlig!

det som derimot plager meg er når en starter en tråd som

 

HVA SYNES DU OM DENNE BILEN f.eks. Og folk skal begynne å svare på så mener jeg nå at fyren burde ha baller nokk til å tåle kritikken! Om folk sier at bilen er kjedlig eller ser bare helt enkelt for jævli ut så skal folk begynne å sutre og grine og skrike etter mamma for at du mobber bilen hans.

 

Typisk starter det at folk da skal svare tilbake med hva med DIN BIL....... ja.. hva med min? jeg gir faen. er ikke jeg som oppfant bilen. jeg kan tåle kritikk.

 

ALtså hele poenget mitt er at jeg synes det er for mye drittunger som bare griner med en gang de får motkritikk.. 60% av dette forumet har ikke lappen en gang. så egentlig skjønner jeg ikke hvorfor halvparten av dem en gang skal gidde å uttale seg i diskusjoner når det gjelder kjøring og erfaring på veien!

 

Er bare tålig lei av folk som skal ha sympati og man skal synes synd på dem til stadig.

Jeg har en del rappkjefta komentarer, men det er slik dere opfatter det! Dere er vel 100% kristne mennesker som har en far og mor som preker hver morran om at dere ikke skal ta dere selv på tissen og ikke bruke sterke ord som faen og bæsj!

 

GROV THE FUCK UP!

 

Takk!:mad: :mad: :mad: :mad:

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Øyvind Ryeng

Øyh, jeg er kristen og vil gjerne slippe slik hets.

 

Da er du vell også jomfru da.... Man skal ikke ha sex før ekteskap!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pantax

Tape-R

hmm. Kloke ord. Tror jeg skal revurdere tankene om deg.

 

Bare ikke drit deg ut nå da... hehe

 

jeg har ingenting å drite meg ut med. jeg sier det samme jeg ALLTID har sagt før! JEg sier det jeg mener og jeg står for det jeg sier! men som du ser så er jeg rimelig frustrert over bokstavelig talt drittunger som ikke tåler å høre folks meming som med en gang skal sladre til moderator med "HJELP MEG MODERATOR! jeg blir mobbet. nå har jeg selvmords-depresjoner" buuhuu..

 

Det blir bare for teit! JEG TÅLER KRITIKK! om du sier at noe på min bil ser teit ut. greit. jeg tåler det og jeg komenterer det tilbake. men når folk skal begynne å disse min bil for hvilket merke det er. skulle jeg bry meg?. nei. er ikke jeg som har designet bilen. jeg bare eier den. så om ford er verdens største drittbil i verden.. WHO CARES! jeg blir væffal ikke deppa av den grunn..

 

Ser man f.eks på volvo og vag eiere, så går dem automatisk i en selvforsvars posisjon og er klare til å krige fordi en synes bilen dems ser ut som en kontainer..

 

herregud sier jeg.. Mange her på forumet snakker om alder og IQ nivå.... men man ser akkurat det samma speilet i dems eget tryne!:rolleyes:

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Til dels enig med du, men, noen har jo som prinsipp at "hvis man ikke har noe godt å si, så kan man holde kjeft".

 

Et forum er forbausende likt den virkelige verden, man bør bruke antennene sine og prøve å få en feeling for hva som er god og dårlig skikk.

 

Jamen hvorfor det?`....

 

har INGENTING med dårlig skikk å gjøre.... det kalles å komnetere eller tipse.

Om jeg mener du har en stygg bil så sier jeg i fra. prøver å hjelpe deg så du skal slippe å drite deg ut på gata ved å tro at bilen din er "ALL THAT!..."

 

Men dette er enda et typisk bevis på at folk egentlig ikke tåler kritikk og åpen prat. Hvorfor skal man la være å si noe om man ikke liker ting?. Hvem har bestemt det?...

 

Dette blir samma prinsipp som at du ikke har lov til å vise deg på gata med en fet bil med mindre du har mye hk. Har du mye hk så kan bilen din se ut som en dass for den saks-skyld

 

Hvorfor det?....

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

Jamen hvorfor det?`....

 

har INGENTING med dårlig skikk å gjøre.... det kalles å komnetere eller tipse.

Om jeg mener du har en stygg bil så sier jeg i fra. prøver å hjelpe deg så du skal slippe å drite deg ut på gata ved å tro at bilen din er "ALL THAT!..."

 

Men dette er enda et typisk bevis på at folk egentlig ikke tåler kritikk og åpen prat. Hvorfor skal man la være å si noe om man ikke liker ting?. Hvem har bestemt det?...

 

Dette blir samma prinsipp som at du ikke har lov til å vise deg på gata med en fet bil med mindre du har mye hk. Har du mye hk så kan bilen din se ut som en dass for den saks-skyld

 

Hvorfor det?....

 

Det jeg gjør i denne tråden er jo å kommentere og tipse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jamen helt ærlig.... Synes ikke du at det er ALTFOR mye "unger" på forumet som bare maser og sipper.. og komentarene dem som regel kommer med når dem føler seg truffet er å begynne å påpeke iqnivå og hvor barnslig man er etc.

 

Er du ikke i det minste enig?

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

jamen helt ærlig.... Synes ikke du at det er ALTFOR mye "unger" på forumet som bare maser og sipper.. og komentarene dem som regel kommer med når dem føler seg truffet er å begynne å påpeke iqnivå og hvor barnslig man er etc.

 

Er du ikke i det minste enig?

 

Joda det er jeg helt enig i, jeg forventer å diskutere med voksne mennesker her, ser jeg at det er "unger", så gidder jeg ikke engang å bruke tid på det.

 

Men, jeg hakke alltid noe imot at andre peker fingern, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår