Gå til innhold

Et Forum Skal Det Diskuteres PÅ!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Øyvind Ryeng

Er det bare jeg som opplever at stemninga på forumet har gått i dass siden RDL kom tilbake?

Har du noe imot meg?.... Tåler ikke du at andre mennesker har sine egne meninger enn det du har. er det derfor du ikke "tåler" at jeg er på forumet. fordi jeg motsier deg?

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er enig med noe av det du sier rdl, men pass på så folk ikke opplever deg som en liten dritt unge med tanke på mange av innleggene dine....bare et godt råd på lik linje med de du gir andre.

Folk som legger ut tråder om bilen(e) sine .....her er det greit at man sier sine egne meninger om det. Men man trenger ikke si at den er dritt stygg...kom heller med litt råd/ideer om hva man syns personen bør rette opp. Blir feil at noen tar på seg supermanndrakta og avgjør hva som er pent og hva som er jævlig.

Så det er helt klart at det skal diskuteres på et Forum......men sutre og slenge dritt er det som regel bare dritt unger som gjør.

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

Har du noe imot meg?.... Tåler ikke du at andre mennesker har sine egne meninger enn det du har. er det derfor du ikke "tåler" at jeg er på forumet. fordi jeg motsier deg?

Nja, har vel ikke noe spesielt mot deg annet enn at du lager kvalm og pisser andre folk i trynet på en spesielt respektløs måte. For all del, forskjellige meninger er flott å ha, det skaper variasjon. Men disse meningene burde helst uttrykkes på en vennskapelig måte, for å beholde den gode tonen på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel faktisk si meg enig i det meste her, men jeg forstår meget godt hva Øyvind Ryeng vil frem til og jeg må si meg enig i det.....

Men RDL husk at du må ikke gjøre en manns meninger til alles meninger, men du har 100% sant i dette

"

60% av dette forumet har ikke lappen en gang. så egentlig skjønner jeg ikke hvorfor halvparten av dem en gang skal gidde å uttale seg i diskusjoner når det gjelder kjøring og erfaring på veien!
"

Men på den andre siden så merker du fort hvem som "virker" som de har noe i hodet, hvertfall når du har vært her en stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

men når folk skal begynne å disse min bil for hvilket merke det er. skulle jeg bry meg?. nei. er ikke jeg som har designet bilen. jeg bare eier den. så om ford er verdens største drittbil i verden.. WHO CARES! jeg blir væffal ikke deppa av den grunn..

Ser man f.eks på volvo og vag eiere, så går dem automatisk i en selvforsvars posisjon og er klare til å krige fordi en synes bilen dems ser ut som en kontainer..

Du er jo litt selvmotsigende da.

Du driter i hva folk som synes om bilen din, fordi det er ikke du som har designet den,.. hvorfor slenger du da dritt til volvo og vag eiere, er jo ikke dem som har designet dem :rolleyes:

skriv heller en brev til volvo/vag og si at du syns de lager jævli stygge biler hvis du absolutt må si det til noen :D:D, virker som at du har et sinnsykt stort behov for å utrykke dine meninger, og et stort behov for oppmerksomhet.

VAG:

Møller Bekkestua

tlf: 24032500

faks: 24032575

Postadresse:

Postboks 6673 Etterstad

0609 Oslo

VOLVO:

Volvo Personbiler Norge AS

Lienga 2Postboks 6011411 KolbotnTelefon: +47 66 81 85 00Telefax: +47 66 81 85 22

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under Media la jeg ut noen bilder jeg har tatt av bilen min. Her spurte jeg om tips og kommentarer på bildet. Der la taper ut en del "gode" råd og tips om bilen min:

Han sa følgende:

"drit fet bil. elsker dette kaross selv om jeg egentlig hater STV utgaven menmen..

Bildene er litt for mørke, men ellers grei og fin bakgrunn.

Som sagt, bilen er tøff, men min personlige mening er at de felgene du har ikke kler bilen... Anoreksia eiker

En slik bil skal ha STORE hvite FEITE eiker"

- Greit nok at du har dine egne meninger, men kommentarene jeg lurte på var til BILDET.. ikke at du skulle disse felgene\bilen min. Enig med mange her at hvis man ikke har noe lurt å si kan man holde kjeft. Du sier mye om at man må få lov til å si sin egen mening. Noe jeg er helt enig i men det er viktig at du respekterer andre som andre respekterer deg

:fingers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud folkens! RDL sier bare hva han mener, og det må han få lov til. Ikke ta kritikken så jævlig alvorlig.

Jeg vil sammenligne RDL med Idol Jan Fredrik Larsen :rolleyes: krass men konstruktiv kritikk, sier det rett ut hva han mener.

Jeg synes RDL har fått litt fart på forumet igjen, var dritt kjedelig en periode.

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner begge sider i den saken her, men jeg må si at rdl har med konstruktivt å si. Hvis man ikke liker den kritikken han kommer med kan man jo bare overse det han sier. For hvis dere mener det han er teit som sier ting rett ut så driter dere vel egentlig i hva han mener? Egentlig burde jo de fleste drite i hva andre mener uansett, men likevel går det ann å overse.

ps: takk for sist rdl (på høykant i maridalen:D )

Bayern Meister Werk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Tap-R som starta denne tråden, og ikke uten grunn ! Hvis han irriterer seg over at andre maser om lav iq og fjortis og det der så er det sikkert fordi han har blitt kalt dette. HVORFOR ? Sannsynligvis fordi han har vært stor i kjeften. Folk som ikke har lappen må jo få si hva de mener de også.

for å gjøre en lang historie kort:

Folk BØR tenke seg om LITT før de slenger ut kommentarer som sannsynligvis blir oppfattet som drittslenging.

Det er min mening

:fingers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg helt skjønner hva som er grunnlaget for denne tråden.

Når folk raporterer til moderatorene så er det ikke fordi folk kritiserer bilene dems. Men fordi folk gjør det på en barnslig og negativ måte, og det må man bare ha forståelse for.

Visse personer har alt for lett for å begynne å slenge dritt istede for å diskutere på en moden måte og det er klart det blir reaksjoner av dette.

Kanskje noen skal ta en titt på seg selv istede. Og se hvor man selv står når denne kranglingen/sutringen/drittkastinga begynner, hvis man finner seg midt i det, kanskje bare kanskje det har noe med en selv å gjøre. Hmmmmmmmmm?

Voks opp ja, prøv å gå foran som et eksempel å gjør det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TG1

Forsåvidt enig med deg,RDL... men du kunne ha vært litt mindre "hard" i uttalelsene dine,da tror jeg ikke folk hadde vært så negativ til deg...;) bare et tips :)

Joda, jeg skjønner hva du mener.. men dette er ikke snakk om folk som er 13 år gamle som får seg ris på rumpa!

Dette er voksne mennesker og BURDE kunne ta til seg hardt snakk... selv om jeg ennå ikke eter min egen mening har vært hard mot noen ENNÅ... jeg er slik jeg er mot alle...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 98GTwagon

Det var Tap-R som starta denne tråden, og ikke uten grunn ! Hvis han irriterer seg over at andre maser om lav iq og fjortis og det der så er det sikkert fordi han har blitt kalt dette. HVORFOR ? Sannsynligvis fordi han har vært stor i kjeften. Folk som ikke har lappen må jo få si hva de mener de også.

for å gjøre en lang historie kort:

Folk BØR tenke seg om LITT før de slenger ut kommentarer som sannsynligvis blir oppfattet som drittslenging.

Det er min mening

Om folk har så jævli problemer med å opfatte visse ting så er ikke det mitt problem..

Du kan ikke få en ghetto unge til å oppføre seg som en milionær sønn fra bygdøy.

alle har sin måte å prate på. jeg er rappkjefta og tøff i trynet, men etter min meninge er mange pusete og smiskete på dette forumet å...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår