merterje6 Skrevet Mars 16, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2017 Jeg er vanlig NAF-kunde med veihjelp. Jeg vurderer NAF Xtra, som har følgende fordeler : Gratis reise- og avbestillingsforsikring - Kontaktløs betaling - God oversikt over forbruk på Min - NAF Xtra-side og i App - Inntil 45 dager rentefri betalingsutsettelse - Kr 0,– i etablering. Jeg lurer på hva det koster. Det står jo at hvis en betaler innen 45 dag, samt ingen etableringskostnader, så er det totalt kostnadsfritt etter jeg forstår ?? Og det er jo flere fordeler som bensinrabatt, og ikke minst reiseforsikring/avbestilling. Da trenger jeg kanskje ikke Europeisk Reiseforsikring som jeg har heller ? Så du verden, alle skulle hatt det kortet hvis dette stemmer ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 17, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2017 Bedre å holde seg unna sykkelen klubben NAF. De gjør ingenting for oss bilister. (Utbrudd, min mening om NAF. Sorry... hehe) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 17, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2017 Fyller drivstoff med Naf xtra kort. Er jo egentlig som et vanlig kredittkort. Betaler du i tide så koster det ikke noe ekstra. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg