Gå til innhold

Saab 9-3 Convertible

Ranger emnet

ThAMaZTeR

Anbefalte innlegg

enda et nytt prosjekt..

original:

saab_93_convertible_2003_06_m.jpg

min mod:

saab.jpg

bare små endringer, men jeg liker de.. får vel snart starte på et "ekstrem-prosjekt" aka mod'ene til Zein.. men liker å gjøre ting med bilene som også kan gjøres i virkeligheten..

de endringene som er gjort er:

+ ombygd front

+ nye sideskjørt

+ felger

+ senking

+ fjernet lister, blinklys ++

+ ny grill

+ intercooler

+ luftinntak på siden, og luftriller i framskjermen

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThAMaZTeR

enda et nytt prosjekt..

original:

saab_93_convertible_2003_06_m.jpg

min mod:

saab.jpg

bare små endringer, men jeg liker de.. får vel snart starte på et "ekstrem-prosjekt" aka mod'ene til Zein.. men liker å gjøre ting med bilene som også kan gjøres i virkeligheten..

de endringene som er gjort er:

+ ombygd front

+ nye sideskjørt

+ felger

+ senking

+ fjernet lister, blinklys ++

+ ny grill

+ intercooler

+ luftinntak på siden, og luftriller i framskjermen

Jeg synes det er en veldig bra utalelse og holdning du viser når det gjelder : " men liker å gjøre ting med bilene som også kan gjøres i virkeligheten ". Du gjør forøvrig veldig gode kreasjoner og viser at du har kreativitet og fantasi. Fortsett med dette.

G68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lekkert :)

Om man ikke siklet på en sånn en før så ble det ikke bedre av dette :)

Bare synd at mannen i banken begynner å le av meg med en gang jeg går inn døra :p

PS. Er det virkelig nødvendig å quote med 2 svære bilder, hvorav det ene tar ca 40 sekunder å åpne om du så sitter på backbonet til en ISP? :)

-98 Saab 9-5 - Gamle Svarten

-74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne

Have Turbo .. will travel ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul mod !

Du har gjort en god jobb med den :)

PS. Er det virkelig nødvendig å quote med 2 svære bilder, hvorav det ene tar ca 40 sekunder å åpne om du så sitter på backbonet til en ISP? :)

helt enig... greit for dere (heldige)som har bredbånd men viss ikke !:D

Der er ikke stygt ment men jeg har også blitt litt irritert av dette;)

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øyelokkene ble litt store ja, det er jeg fullt klar over.. men fangeren skjev? hvis den er skjev, så er også originalen skjev, for har bygget ut fra den, og faktisk målt opp, slik at avstander skal bli riktig rundt hele..

og den diskusjonen om lave biler, trodde vi var ferdig med den, etter avensis-prosjektet mitt..

både jeg, og flere kamerater, kjører og har kjørt biler som er så lave, og vi har fortsatt hele fronter, og er like fornøyde..

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? er den for lav?? OMG

Hele den realistisk greia er mumbo jumbo... det er på tide at den jevne man i gata med poptang og riger katalog får øynene opp...! Alt er mulig for en som kan faget sitt....!

Det er jo ingen vits å photoshoppe biler som man kan kjøre bort på statoil å se live! PS bør brukes til å skape drømme biler....

Men at det skal se ekte ut er en annen diskusjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider