ThAMaZTeR Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 enda et nytt prosjekt.. original: min mod: bare små endringer, men jeg liker de.. får vel snart starte på et "ekstrem-prosjekt" aka mod'ene til Zein.. men liker å gjøre ting med bilene som også kan gjøres i virkeligheten.. de endringene som er gjort er: + ombygd front + nye sideskjørt + felger + senking + fjernet lister, blinklys ++ + ny grill + intercooler + luftinntak på siden, og luftriller i framskjermen Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Den var drittbra gjort!! WOW! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by ThAMaZTeR enda et nytt prosjekt.. original: min mod: bare små endringer, men jeg liker de.. får vel snart starte på et "ekstrem-prosjekt" aka mod'ene til Zein.. men liker å gjøre ting med bilene som også kan gjøres i virkeligheten.. de endringene som er gjort er: + ombygd front + nye sideskjørt + felger + senking + fjernet lister, blinklys ++ + ny grill + intercooler + luftinntak på siden, og luftriller i framskjermen Jeg synes det er en veldig bra utalelse og holdning du viser når det gjelder : " men liker å gjøre ting med bilene som også kan gjøres i virkeligheten ". Du gjør forøvrig veldig gode kreasjoner og viser at du har kreativitet og fantasi. Fortsett med dette. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 takk for det :) slik tilbakemelding er da bare hyggelig :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 lekkert :) Om man ikke siklet på en sånn en før så ble det ikke bedre av dette :) Bare synd at mannen i banken begynner å le av meg med en gang jeg går inn døra :p PS. Er det virkelig nødvendig å quote med 2 svære bilder, hvorav det ene tar ca 40 sekunder å åpne om du så sitter på backbonet til en ISP? :) Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 forbremsen er mystisk liten. Det er litt dårlig kvalitet på felgene og øyelokka ser litt jalla ut. Eller var det veldig bra. Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Kul mod ! Du har gjort en god jobb med den :) PS. Er det virkelig nødvendig å quote med 2 svære bilder, hvorav det ene tar ca 40 sekunder å åpne om du så sitter på backbonet til en ISP? :) helt enig... greit for dere (heldige)som har bredbånd men viss ikke !:D Der er ikke stygt ment men jeg har også blitt litt irritert av dette;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 er det bare jeg som syns dette er en stygg mod? Syns ikke fangeren passet helt.. var liksom for høy..og litt skjev.. øyelokkene er for store.. greit at det er godt jobba, men personlig syns jeg den var u-realistisk..den er kanskje litt vel lav for å være realistisk også.. de har da veidumper i sverige;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 øyelokkene ble litt store ja, det er jeg fullt klar over.. men fangeren skjev? hvis den er skjev, så er også originalen skjev, for har bygget ut fra den, og faktisk målt opp, slik at avstander skal bli riktig rundt hele.. og den diskusjonen om lave biler, trodde vi var ferdig med den, etter avensis-prosjektet mitt.. både jeg, og flere kamerater, kjører og har kjørt biler som er så lave, og vi har fortsatt hele fronter, og er like fornøyde.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Hæ? er den for lav?? OMG Hele den realistisk greia er mumbo jumbo... det er på tide at den jevne man i gata med poptang og riger katalog får øynene opp...! Alt er mulig for en som kan faget sitt....! Det er jo ingen vits å photoshoppe biler som man kan kjøre bort på statoil å se live! PS bør brukes til å skape drømme biler.... Men at det skal se ekte ut er en annen diskusjon.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
////AMG power Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Heftiiig modd Siter 2x W210 Mercedes E220 CDI 1x S 210 Mercedes E220 CDI 1x W211 Mercedes E270 CDI 1x E36 BMW 316i 1,8 122hk www.BMWguiden.no www.Mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg