Tovekristin Skrevet Mars 25, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2017 Hei - Lurte på om noen andre har hatt dette problemet like etter en bremsevæskeservice. Bremsen kan bli trødd helt i bånn og tar dårlig. Vært borte et par dager nå og skulle kjøre bilen igjen, da merker jeg samme ting med bremsen. I tillegg starter den varsle med lyd og rødt håndbrekkvarsel, hele tiden på vei hjem. Må vente helt til mandag ! før jeg får levert den inn igjen. Bør vel ikke kjøre med den, lurer også på hva årsaken er? for lite/myue bremsevæske? luft? om hvor lang tid det tar å rette opp..?noen som vet? i tillegg tenker jeg også at dette er vel ikke noe jeg må betale for :P Takknemlig for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 25, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2017 Bilen bør IKKE kjøres uten at dette er fikset opp i. Du kan sjekke nivå på bremsevæskebeholder, lavt nivå vil gi varsel som du får. At pedalen går i gulvet kan skyldes luft i systemet, eller lekkasje. Dersom det siste så vil du til slutt miste bremsene totalt. Dersom dette ble gjort på verksted så er det helt klart en reklamasjon. La bilen stå og ring de på mandag, og overlat til de å få bilen til verkstedet. Tovekristin reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tovekristin Skrevet Mars 26, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2017 Takk for svar :) får håpe det er luft bare da. Aldri hatt lekkasje før hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg