Gå til innhold

Tilbud om Primera 1.6 SRI Hatchback

awt

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tilbud om å kjøpe en Primera 1.6 SRI Hatchback, 96 modell, tror den er kjørt ca 120000, uten å være 100% sikker på dette, bilen er i god stand, men lydpotta må skiftes.

Av utstyr så er det vel det som er standard i disse bilene, foruten ettermontert cd-spiller. Såvidt jeg vet så fungerer alt som det skal også.

Det har vært 2 eiere av bilen, og den er ikke ungdomskjørt.

Bilde av bilen:

primera2.jpg

(noe tregt bilde)

Jeg bryr meg ikke så mye om motor, så 1.6 holder egentlig for meg, selv om 2.0 hadde vært å foretrekke. Liker også sedan utgaven bittelitt bedre.

Prisen jeg har fått tilbud om er 60.000, er dette et bra tilbud som jeg bør vurdere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører en 96 mod primera sri 2.0 hatchback selv.

Når jeg kjøpte min hadde den gått 150000.

Jeg ga 85000 for den ( i august )

Liker også sedan utgaven bedre, men så er det jo mange som har den også da. Litt gøy å ha noe som ikke alle har :)

Om motor ikke gjør noe så kan jeg iallfall anbefale bilen på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt akkurat samme bil (bare 4 dørs, ikke hb).. det hadde vært en skolebil da, så vi gav vel 60k eller noe for den for noen år siden...

bilen går ikke _dårlig_ da, syntes ihvertfall den var sprek jeg.

ellers er SRi en av mine favoritter :)

det jeg kan huske ang. kluss med den var dynamoen som røk ett par ganger, og trekket på girkula løsner fort som f*...

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

skjekk etter rust nederst bakerst i dørkarmene bak. Kan godt være hende at det bare er begynt å bobble i lakken. Men den rusta kommer uansett til å komme før eller siden.

Dem finner vel ut det meste du trenger å vite på en NAF test som er nevnt her...

Vis den hadde klarte seg bra i NAF test hadde jeg kjøpt den:)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ha sakt det NAF test er vært penga. Hadde jeg hatt bilen min på naf test hadde jeg garantert ikke kjørt den nå, selv om jeg fikk den "billig" i forhold til markeds pris...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...