erlandb Skrevet April 6, 2017 Rapporter Share Skrevet April 6, 2017 hei, fikk en del mangler på kontroll idag, ble avskiltet. fikk beskjed om å sette alt tilbake til orginal stand, samt dokumentasjon fra merkeverksted at bilen da er orginal. måtte også få bekreftet at den ikke er chippet. Har noen vært bort i dette før? hvordan går jeg frem? tenker da på dokumentasjonen fra merkeverksted. er en snart 20 år gammel bil, så ikke lett å dokumentere om den er chippet eller ikke. setter pris på hjelp, usikker på om jeg i hele tatt får ut skilter igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 7, 2017 Rapporter Share Skrevet April 7, 2017 Dokumentasjon på chip/ikke chip er å utføre en effektmåling. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlandb Skrevet April 7, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2017 ok, er det noe jeg kan få utført på nissan verksted eller biltilsynet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 7, 2017 Rapporter Share Skrevet April 7, 2017 Ingen av de, må til en motortuner eller lignende. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlandb Skrevet April 7, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2017 ah, ok. takker for hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg