Pantherus87 Skrevet April 12, 2017 Rapporter Share Skrevet April 12, 2017 Hei, har kjøpt meg en mercedes w124 94modell e 300td synes det er litt mye dekkstøy fra 90kmt og oppover noen som har erfaring om Larkori skjermer demper merkbart med støy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 12, 2017 Rapporter Share Skrevet April 12, 2017 Du er nok mere tjent med å kjøpe dempematter og isolere inne i kupéen, og spesielt dørk og dører. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantherus87 Skrevet April 12, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2017 Bilen har vert behandlet med lanolin olje annet hvert år av tidligere eier, er det noe poeng med slike innerskjermer med tanke på rust da? Så lenge jeg fortsetter å behandle bilen under Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 12, 2017 Rapporter Share Skrevet April 12, 2017 Var poenget å forhindre rust eller dempe støy? ;) Personlig HATER jeg lanolin olje, men det kommer nok av at det er jeg som må skru på den dritten... Jeg hadde nok valgt oljebehandling isteden, mest av den grunn av at du slipper den forferdelige lukta. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantherus87 Skrevet April 12, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2017 Var poenget å forhindre rust eller dempe støy? ;) Personlig HATER jeg lanolin olje, men det kommer nok av at det er jeg som må skru på den dritten... Jeg hadde nok valgt oljebehandling isteden, mest av den grunn av at du slipper den forferdelige lukta. Er ute etter begge deler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 12, 2017 Rapporter Share Skrevet April 12, 2017 Innerskjerm vil egentlig bare gjøre et rustproblem større da alt samler seg bak skjermen og du får ikke vasket godt der. Vdr. støy mener jeg fortsatt at dempematter inni bilen er mer effektivt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg