EvenKrakk Skrevet April 13, 2017 Rapporter Share Skrevet April 13, 2017 Hei! Jeg har en v50 1,6d 2010mod som jeg ikke lenger får start på. Det var her om kvelden jeg startet bilen og alt var som det skulle. Jeg gikk inn for å hente lommeboken, og når jeg kom ut igjen var bilen dau (kun tenningen stod på). Jeg skrudde av tenningen og prøvde å starte opp igjen, uten lykke. Batteriet er fulladet og chinner fint, men motoren tenner ikke. Noen som har vært borti noe lignende eller vet hva problemet kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 13, 2017 Rapporter Share Skrevet April 13, 2017 Du har ikke fått tatt noe diagnose på bilen. Men prøv og bytt glødeplugger på bilen kanskje det hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_waldemar Skrevet April 14, 2017 Rapporter Share Skrevet April 14, 2017 Du må få tatt diagnose,å skifte glødeplugger når motoren gikk for så å stanse er nok bare penger ut av vinduet. Har motoren først startet å går stopper den ikke av defekte glødeplugger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 14, 2017 Rapporter Share Skrevet April 14, 2017 Bilen starter ikke står det. Da kan han ha trøbbel med å få starte med gåen glødeplugger eller gløderele. Så lenge bilen ikke får tenning så er det normalt å sjekke ut dette. Så lenge det har noe med tenning å gjøre. Som sagt så å må han ta en diagnose på bilen, kan også være drivstoffilter er tett. kan være defekt drivstoffpumpe. Må se om det kommer noe ut av slangen når en prøve å starte bilen, om ikke så er det bare å prøve å tvangskjøre pumpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_waldemar Skrevet April 14, 2017 Rapporter Share Skrevet April 14, 2017 Ja jeg så at bilen ikke starter,men som trådstarter selv sier så stoppet motoren nå han var inne et ærend,da er det ikke glødeplugger som var årsaken. At den ikke starter igjen har vel mest sannsynlig med å gjøre at den plutselig døde ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenKrakk Skrevet April 15, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2017 Takker for svar! Det stemmer det waldemar, bilen startet først helt fint, og så døde den. Skal få tatt en diagnose på bilen så fort jeg får sjangs. Det kan vell ikke være registerreimen som har røket allerede? Bilen er kjørt 98000km. Kan også nevne at bilen ble chiptunet for ett par måneder siden, kanskje det kan ha noe me saken å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_waldemar Skrevet April 15, 2017 Rapporter Share Skrevet April 15, 2017 Kom med tilbakemelding etter fiks/diagnose,er dessverre så altfor mange her inne som helt "glemmer" å si hva som var galt når alt igjen virker igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenKrakk Skrevet April 15, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2017 Det skal jeg gjøre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg