OleW Skrevet April 19, 2017 Rapporter Share Skrevet April 19, 2017 Er det noen som har hatt problemer med at taklysene i bilen ikke tennes når dørene åpnes? Alt virker manuelt + når bilen låses opp og nøkkel taes ut av tenningslås etter at bil har vært igang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 19, 2017 Rapporter Share Skrevet April 19, 2017 Virker det om du bare tar opp døren uten å trykke på nøkkelen eller ta den ut av tenningen. Normalt så er det bare å bytte dør actuatoren. Gjort på ca 30 min den har sikker sviktet er normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleW Skrevet April 19, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2017 Virker kun når nøkkel taes ut etter kjøring og når jeg låser opp bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 19, 2017 Rapporter Share Skrevet April 19, 2017 Da er det den du må bytte. Om du vil at den skal fungere igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleW Skrevet April 19, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2017 Vet du hva den kalles og hvor den kan lokaliseres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 19, 2017 Rapporter Share Skrevet April 19, 2017 Den sitter inni døra er dørlåsen på bilen dette. Nr 1 på bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleW Skrevet April 19, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2017 Så du tror hele dørlåsen må byttes? =) Vært borti dette tidligere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 19, 2017 Rapporter Share Skrevet April 19, 2017 Du kan jo se om det er ledningsbrudd mellom dør og bil. Går ei kabelpølse i mellom. Har vel byttet noen sånne ja. Den må byttes. Ellers du kan ta den ut og prøve og bytte mikrobryter. Men enkleste å bytte hele. Du finner dem på eBay billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 19, 2017 Rapporter Share Skrevet April 19, 2017 Gjelder det ALLE dører eller kun førerdøren? Dørbryter funksjon kan du sjekke med VCDS. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleW Skrevet April 20, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2017 Alle dørene ja. Bakluka har egne lys, så de er ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 20, 2017 Rapporter Share Skrevet April 20, 2017 Enten må du bare ha det sånn eller så er det bare å bestille nye moduler og få det fikset. Jeg selv har kjørt sånn selv i 3 år har bare ikke orket å byttet på min egen enda. Men er veldig enkelt å bytte dem jeg bruker ca 30 fra start til stopp. Du må bare søke opp riktig del til din bil. http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=door+loock+vw&rmvSB=true%7Ctrue&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xdoor+lock+vw.TRS0&_nkw=door+lock+vw&_sacat=0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg