merterje6 Skrevet April 20, 2017 Rapporter Share Skrevet April 20, 2017 Jeg har en TomTom GPS og support hos Lefdal. Jeg kjørte Molde - Oslo i påsken, men den nye veistrekningen mellom Otta og Lillehammer var ikke kommet med på GPSen, selv om jeg fikk den oppdatert for et par måneder siden. Jeg lurer på om noen vet cirka hvor lang tid det tar før TomTom registrerer nye veier/endringer ? Kanskje de foretar oppdatering en gang i året eller noe sånt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 20, 2017 Rapporter Share Skrevet April 20, 2017 Det er vel ikke lenge før du får sikkert jeg har ikke brukt tomtom gps på lenge. Men du må koble den til pc ofte får å holde den oppdatert. Nå bruker jeg sygic på telefonen den har tomtom kart skal sjekke i kveld om jeg har fått inn ny veien. Men som regel tar det ei go stund før det blir lagt inn på kartet. Nå er heller ikke veien ferdig så kan hende dem vente til veien er komplett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 20, 2017 Rapporter Share Skrevet April 20, 2017 Kommer nok oppdatering en eller to ganger i året. Hvis det er én, burde den ha kommet allerede, eller være veldig nært forestående. Du kan sjekke hvilken versjon du har installert ved å sjekke kart spec. Sjekk ut TomTom sine hjemmesider, der står det nok mest sannsynlig hva som er nyeste tilgjengelige kartblad. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merterje6 Skrevet April 21, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2017 takker da har jeg litt mer peiling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg