Gå til innhold

Precious sitt Golf Prosjekt

Ranger emnet

Precious

Anbefalte innlegg

Jeg er Precious og dette er min golf sin prosjekt tråd.

Historie:

Jeg handla golfen et halvt år før jeg fikk lappen, men interessen for bil kom først uka før jeg fikk lappen :D Så den har nå hvert i mine hender i 2år og jeg er ingen bilmekaniker, derfor ser den sånn ut. (bilder kommer). Den har også stått stille med sliten register reim i 2mnd nå.

Fakta:

VW Golf 2 CL

1984modell

2dørs

1,6l 8v på 75hk

Kilometerstand: Mellom 150 og 200tusen. (nærmest 200tusen).

Modifiseringer hittil:

40mm senking

Jetta lykter m/mange riller

Monovisker fra Fiat Uno (halvkoblet)

88 dører

2,25" effektanlegg

Ting som skal gjøres:

Bytte reg.reim

Montere skjold som beskytter for vannsprut under motoren

Bilder kan ses på http://home.no.net/royapaln/fixgolf/

(modem alert, mindre bilder kommer i tråden).

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

I dag er stå slik:

Om 1 uke pusses bilen ned for hellakkering, utvendig, men jeg vet ikke farge ennå.

Har tenkt litt på mørk lilla eller sort.

Jeg har montert 88-dørene og vindusheisene, mangler bare å putte nedi vindu på førersida. Også trenger dem god vask.

Så må jeg få kobla vindusviskeren ordentlig, fungerer ikke på annet en normal hastighet. Så de som har kobla inn en Fiat Uno visker, si gjerne ifra hvordan.

Bakluka blir helt clean, men nesten original skiltplass.

Også skal jeg sparkle igjen den lille kanten som går rundt hele bilen.

Pluss at jeg er på utkikk etter en litt større motor, dvs 1,8 forgasser eller injection hvis noen har liggans, med ledningsnett.

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider