Gå til innhold

Stygg ulykke i natt

Ranger emnet

Loppa

Anbefalte innlegg

Originally posted by RS2

Nok en gang har pol10 tatt et liv i stedet for å redde et :(

Når skal de lære

R.I.P

syns det er litt drøyt a legge skylda på snuten for slike ting.

Det er til syvende og sist personen som stikker av som tar sjansen. Det går selvfølgelig an å prøve veisperringer og slikt, men det er den som stikker av som har den største delen av skylden. My 2cent.

Forresten, RIP. :(

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes det er teit å gi noenandre enn sjåføren skylden for dette, evnt. passasjerer som har "presset" han til det... det sier seg jo selv at polti ikke kan noe for at bilen sklei..

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rip ja :(

Men å gi purken skylden for dette? Jaha?

Bilen påkalte politiets oppmerksomhet da den kom i stor fart. Men det skal ikke på noe tidspunkt ha vært øyekontakt mellom politipatruljen og føreren av ulykkesbilen, sier Arnesen

Det er faktisk mennesker dere dømmer her. Dømmer for å tatt livet av andre. Vit noe konkret før dere dømmer folk.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente ikke å legge skylden på pol10 med det jeg skrev. Er bare så synd at det skjer når de legger seg på hjul. Har man først kjørt fort å prøver å bli stoppa, så har man nesten ingen ting å tappe ved å prøve å stikke av. Men det er for jævlig at det skal ende slik som det gjorde her

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erling

Vil si han tapte veldig mye her jeg... :(:( R.I.P

Han som kjørte fortjente og overleve. Da tror jeg han aldri hadde gjort noe lignende igjen. Tror ingenting er bedre motmedisin enn å våkne på sjukehuset og finne ut at du har kjørt ihjel 3 venner.

Garanterer nesten at han hadde fått jobb med å drive kampanjer mot fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står en bra artikkel på dagbladet om det her!

Sånt som det her er ille. Jeg dreiv jo selv å surra rundt i en golf gti 16v 86'er og det er jo ikke uten grunn jeg mista lappen.

Sånne episoder som dette får meg til å tenke litt, og jeg er kanskje glad at jeg faktisk mista sertifikatet sånn at jeg kan tenke litt.

Det bruker å være sånn her i byen også, det å ta med seg kompiser og noen jenter å kjøre rundt i byen på kvelden, og av og til går det litt fortere enn det egentlig bør.

Jeg lurer på hvordan han mistet kontroll over den bilen, det må ha gådd fort for seg, er det bra vei der han kjørte eller er det mitt i sentrum?

Det gikk vel ganske fort når det først hadde tatt fyr i bensintanken, det er bra dem ikke la inne å pintes så veldig, men tragiskt er det. Det må ha skjedd JÆVLA fort siden dem ikke har klart å komme seg ut.

Dessuten høres det ut som politiet ikke har noe skyld i dette og uansett så er det til slutt den som sitter bak rattet i bilen som kjørte fort som gjør handlingen og utsetter seg og andre for fare.

Jeg blir hvertfall å ta det med ro når jeg får tilbake sertifikatet mitt, omså turbo eller ikke, sånt som dette går inn på meg.

F.eks Familie og venner, tenk hvordan dem har det etter noe sånt. Uff...

Rest in peace!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha mista kontrollen ganske heftig, ser ut som de traff telefonstolpen med ræva først. De kan oxo ha blitt slått bevistløse av det og derfor ikke kommet ut. Bilen kan oxo ha vært så most at de rett å slett ikke klarte og komme seg ut (satt fast elns).

Edit: burde lest artikkelen først

Lenke til kommentar
Del på andre sider