Gmk4 Skrevet April 27, 2017 Rapporter Share Skrevet April 27, 2017 Jeg kjøpte en Golf 4 98-modell 1,6 liter bensin for et par uker siden, Den går som ei klokke og har en nokså god servicehistorikk, men vet ikke når reg.reima var bytta sist. Var derfor ganske innstilt på å bytte den raskest mulig for å være på den sikre siden. Gikk for å se i dag hvordan den så ut om det har helt krise eller ikke, men den så ikke så gærn ut.. Spørmålet er om dere ville bytta uansett? Jeg vet jo fortsatt ikke hvor gammel den er selv om den ser OK ut og når jeg evt må bytte den senere. Skal nok kjøre ganske langt i sommer så planen var egentlig å bytte den sammen ved vannpumpa før det...vet jo forsåvidt ikke når vannpumpa var bytta heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 27, 2017 Rapporter Share Skrevet April 27, 2017 Jeg har hatt et avslappet forhold til intervall for reg-reim bytte på VW 8-ventilers motorer. Det skjer normalt ikke alvorlig skade om reima ryker, men du blir jo stående på veien. Men om du skal reise langt, er det sikkert lurt med et bytte. Delene koster ikke så mye om du gjør jobben selv. Sjekk gjerne også tilstand på dynamo-børster før du drar på langtur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg