Evvvva Skrevet Mai 1, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2017 hei. har oppdaget lekasje en eller annen plass på vannpumpen ser ikke helt hvor. finner ingen plass som viser hvordan jeg bytter akuratt denne typen på min bil. audi a4 b5 1994-1995 1.8l klarer jeg å få denn ut uten å ta av fangeren? har noen en en oppskrift på skifte en ellerannen plass? takk for hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 1, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2017 De gangene jeg har skiftet vannpumpe på lignende VAG motorer har jeg kjøpt komplett pumpe, ikke bare fronten som avbildet over. Litt dyrere, men da sparer man en del arbeide og plunder.Og så trenger du trolig ikke å ta av fronten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 1, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2017 Du kommer til uten å ta av fronten, litt trangt er det dog. Dynamo må av for å komme til de øvre boltene, husk å kople fra batteriet først! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evvvva Skrevet Mai 1, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2017 hjertelig takk får prøve meg på dette prosjektet. burde vel også bytte reimene da når jeg først holder på. er det noe jeg da bør huske på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg