ha|||on Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Planlegger å krenge på relativt smale dekk på mine 8x13" Alley Cats. De kommer til å havne på bruksbilen, men skulle gjerne hatt noen synspunkter på dette. Dersom jeg bruker f.eks. 185/70-13 eller 195/60-13 på disse felgene, vil... ... dekkene slites unormalt fort (mye slitasje på dekkskuldrene)? ... det være noe problem å få de på felgene, grunnet den smale bredden? Regner med at det er fort gjort å slå felgene skeive når man kjører med husmorhjul på breie felger. Noen som vet om Alley Cat er smidde? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Jeg har alleycats som banefelger. 7x13" med 175/50 dekk på 8x13 ville jeg gått for 195/45 dekk Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg