Astra00 Skrevet Mai 8, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2017 Hei! :) Har nå hatt min Astra G sedan 00 mod, 1.6 16V bensin i rett over et år. Har drevet jevnlig rengjøring av bilen og har byttet diverse slite deler. Har i det siste merket en liten lyd og bevegelse i rattet når jeg svinger. Dette gjelder både venstre og høyresvi ger. Lyden og det lille "hakket" som kjennes i rattet er ikke konstant. Det skjer altså ikke under hver svingning av rattet. Lyden er såvidt merkbar, men rykket eller hakket som kjennes i rattet mer merkbart. Er det noen her i forumet som har en idé om hva som kan være galt? Mvh, ungdom som håper å få fikset problemet selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 8, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2017 Fjørbenslager eller nedre rattakselkryss tenke jeg. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra00 Skrevet Mai 9, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2017 Tusen takk for tilbakemelding! Jeg skal få sjekket det opp i helga. ✌️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg