Anderspr0 Skrevet Mai 10, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2017 Hei. Har en Passat 3B6 2005, der blinklysreléet tikker helt vilt. Begynte såvidt i forrige uke med noen tikk i ny og ne, men nå tikker det ujevt og ofte under kjøring. Blinklys fungerer som vanlig. Relé? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 10, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2017 Enten feil på blinklysrele som sitter i nødblink-brytere, eller dårlig kontakt i bryter (hendel) for blinklys, altså den på rattstammen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gumball Skrevet Mai 11, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2017 Når jeg hadde samme feilen var det i spaken, sprayet noe tynn olje bed roten på den og jobbet den opp og ned litt, problemet forsvant da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Mai 20, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2017 Bestilte nytt rele, men det var ikke feilen. Bør jeg demontere spaken, og sjekke koblingene? Når jeg begynne å kjøre, er det ingen tikking, men etter første blinking i en sving ol, begynner den. Hovedsakelig tikker den voldsomt rett etter manuell blinking, så sier seg selv at det er noe med spaken :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 20, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2017 Det er selve hendelen på rattet som er defekt og byttes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg