ocean77 Skrevet Mai 17, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2017 Hei jeg vurderer å montere solfilm på bak ruten, og siderutene bak. Grunnen er barn i baksete og sol i ansiktet. Hva lysgjennomgang bør jeg bruke. Da jeg absolut ikke er nøye på de vurderer jeg sterkt å bruke Biltema sin pga pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 17, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2017 15% bruker ofte å holde om du ikke vil ha det veldig mørkt da? Om du drar på biltema så kan du se på pakningen på dem så er det en prøve lapp på. Da kan du se sånn ca hvor mørkt det blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ocean77 Skrevet Mai 17, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2017 Nice, takk for svaret. Nei trenger det ikke mørkt. Det er kun for å ta bort noe av solen som treffer i ansiktet når man kjører. Sånn type solbrille mørkt holder det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 17, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2017 Da er 15% mer en nok det blir sånn passe ikke alt for mørkt og ikke for lyst. Og holder sola godt ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ocean77 Skrevet Mai 17, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2017 Knallbra, tusen takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 17, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2017 Lykke til med jobben da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg