SilweR Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 har en kurvelyspære som er gåen, er den noen som har skiftet disse før, fannt lixom ikke ut hvordan jeg skulle få ut pæren.. må jeg gjøre det fra undersiden av bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Først må du skru ut de to små skruene som fester plastdekselet rundt lykta, så er det fire små skruer på hvert hjørne av lykta som må løsnes. Deretter er det bare å dra lykta (glass m/reflektor) ut og du vil få tilgang til pæra. Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by SilweR har en kurvelyspære som er gåen, er den noen som har skiftet disse før, fannt lixom ikke ut hvordan jeg skulle få ut pæren.. må jeg gjøre det fra undersiden av bilen? Du får huske å justere kurvelyset riktig ellers vil den stø litt høyt oppe og sjenere andre traffikkanter. Jeg glemte nemlig å gjøre det ! Lykke til! Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 okei, men da skal jeg skifte, takk for bra svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg