Gå til innhold

Forbanna ubrukelige narkojævler

Ranger emnet

Logico

Anbefalte innlegg

Dette var dagen jeg hadde gledet med til en stund nå...

Skulle endelig få lexusbaklyktene og

glassklare grøftelys&blinkers til Golfen min.

Men da jeg kommer ut i bilen for å dra til posten, ser jeg at bilen ikke lenger er låst og den nye spilleren min er vekk!:mad:

Vet at jeg garantert 100% sikkert låste bilen igår kveld,

låsen ser ikke ødelagt ut, men det går ikke lenger an å låse opp på førersiden,bare å låse den! Så sentrallåsen funker den bare ikke på opplåsing fra førerdøren.

Virker også som om de har tatt seg god tid, da ingen av ledningene er rivd ut eller ødelagt, men pent lagt inn i konsollen.

Det som er litt rart er at de ikke har rørt resten av anlegget, har MTX 12" og MTX forsterker i bagasjen... heldig sånn sett da...

Regner med at jeg vet hvem det er, er nemlig noen sosialboliger ca 300m unn, hvor det bor endel tjuvradder av noen narkiser!bambam

Var nede på kammeret og anmeldte det istad, men dette er jo ikke akkurat en sak med 1.prioritet... noe jeg ikke har no problem med å forstå.

Anmeldte det ikke fordi at jeg regner med at de skal løse saken, gjorde det bare for ha gjort det!

Anng de som jeg regner med har gjort det, så skal jeg og to kamerater;

(han ene er "økonomisk rådgiver" og han andre er et sølvfarget aluminumsballtre) ned å "prate" med de seinere idag...

Må bare nødt til å roe meg ned LITT først!

knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Logico

Dette var dagen jeg hadde gledet med til en stund nå...

Skulle endelig få lexusbaklyktene og

glassklare grøftelys&blinkers til Golfen min.

Men da jeg kommer ut i bilen for å dra til posten, ser jeg at bilen ikke lenger er låst og den nye spilleren min er vekk!:mad:

Vet at jeg garantert 100% sikkert låste bilen igår kveld,

låsen ser ikke ødelagt ut, men det går ikke lenger an å låse opp på førersiden,bare å låse den! Så sentrallåsen funker den bare ikke på opplåsing fra førerdøren.

Virker også som om de har tatt seg god tid, da ingen av ledningene er rivd ut eller ødelagt, men pent lagt inn i konsollen.

Det som er litt rart er at de ikke har rørt resten av anlegget, har MTX 12" og MTX forsterker i bagasjen... heldig sånn sett da...

Regner med at jeg vet hvem det er, er nemlig noen sosialboliger ca 300m unn, hvor det bor endel tjuvradder av noen narkiser!bambam

Var nede på kammeret og anmeldte det istad, men dette er jo ikke akkurat en sak med 1.prioritet... noe jeg ikke har no problem med å forstå.

Anmeldte det ikke fordi at jeg regner med at de skal løse saken, gjorde det bare for ha gjort det!

Anng de som jeg regner med har gjort det, så skal jeg og to kamerater;

(han ene er "økonomisk rådgiver" og han andre er et sølvfarget aluminumsballtre) ned å "prate" med de seinere idag...

Må bare nødt til å roe meg ned LITT først!

knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock

Jeg tror nok du bør vente med å bruke balltreet til politiet har gitt opp å gjøre noe...

Jeg hadde for to år siden ubudne gjester i garasjen..

Brukte 3 ruller med god helnorsk pakketeip for å forsikre meg om at gjestene ikke dro noe sted på egenhånd før pol10 kom...

Enden på visa var at de ble ikke tiltalt for inbrudd, men JEG ble tiltalt for frihetsberøvelse...

Proff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjaa

Jada, ta og skyld på dem du, det er jo så lett for deg.

Det er jo SOLEKLART at de har gjort det, siden du så det hele osv, yeah right...

dust!

Får håpe for din skyld at du er en komplett idiot!

Men er vel delvis min egen skyld og, at det kommer inn slike useriøse&idiotiske kommentarer!;

Grunnen til at jeg "vet" hvem som har gjort det er at en av personene som bor i denne sosialboligen, har brutt seg inn i flere biler i denne gaten før... Og det har han blitt tatt for av politiet!

Jeg har pratet med naboene det gjaldt og han er eksterm på og stjele ting!

Politiet vet også godt hvem han er, men hadde ikke ressurser til å rykke ut (self ikke for en slik fillesak.)!

Derfor velger jeg å ta en prat med han, og høre om han vet hvor spilleren min er!

Tenk en tanke lenger før neste gang du slenger ut en så dustete kommentar!fucku

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Chevy

Jeg tror nok du bør vente med å bruke balltreet til politiet har gitt opp å gjøre noe...

Brukte 3 ruller med god helnorsk pakketeip for å forsikre meg om at gjestene ikke dro noe sted på egenhånd før pol10 kom...

Enden på visa var at de ble ikke tiltalt for inbrudd, men JEG ble tiltalt for frihetsberøvelse...

Har ingen planer om tilkalle no pol10!

Skal bare ha igjen spillern min jeg!;)

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reglene for det er vel endret nå? Man kan anholde slemminger til politiet kommer eller no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Decepe

Reglene for det er vel endret nå? Man kan anholde slemminger til politiet kommer eller no

Ja...? Vet det er lov hvis man jobber i f.eks. dagligvareforretning, men vet ærlig talt ikke om det gjelder for tyveri hos privatpersoner?

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Logico

Trur det lovforslaget ble gjeldende fra 01.01.2003, fikk du no dom/bot eller?

Nei har ikke fått noen dom ennå, bruker om nødvendig xxxtusen

kroner på advokater for å unngå å bli dømt...

Blir jeg det ryker jobben min..

Jeg har fremdeles litt tro på at personer som blir tatt på fersken

i å bryte seg inn hos noen kan bli dømt for det når de blir

servert på et fat for politiet...

Proff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Decepe

Jeg og min tidligere nabo fikk iallefall bare ros og klapp på skuldren for å ha holdt igjen en narkis i fjor som hadde brutt seg inn i bilen min (pluss en rekke andre). Spurte politiet hva som hadde skjedd om jeg "tilfeldigvis" hadde brukket armen på stakkern i basketaket. -I selvforsvar kunne en nesten gjøre det utroligste, var svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke fått noen dom ennå, bruker om nødvendig xxxtusen

kroner på advokater for å unngå å bli dømt...

Blir jeg det ryker jobben min..

Jeg har fremdeles litt tro på at personer som blir tatt på fersken

i å bryte seg inn hos noen kan bli dømt for det når de blir

servert på et fat for politiet...

Og det er 2år siden det skjedde?

Har liksom gitt opp og bli sjokka over rettsvesnet&pol10 i norge.

Men den der blir for drøy!

Stå på!:)

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TBI

Jeg og min tidligere nabo fikk iallefall bare ros og klapp på skuldren for å ha holdt igjen en narkis i fjor som hadde brutt seg inn i bilen min (pluss en rekke andre). Spurte politiet hva som hadde skjedd om jeg "tilfeldigvis" hadde brukket armen på stakkern i basketaket. -I selvforsvar kunne en nesten gjøre det utroligste, var svaret.

Nok et bevis på at, Pol10 i praksis varier fra sted til sted og fra purk til purk ja!

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider