Destro85 Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 glemte å skrive at 10% av de kriminelle står for 70% av kriminaliteten, da er det bare å bure inne de 10% for evig så går kriminaliteten ned 70%...ganske smart eller hva.... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by Logico Dette var dagen jeg hadde gledet med til en stund nå... Skulle endelig få lexusbaklyktene og glassklare grøftelys&blinkers til Golfen min. Men da jeg kommer ut i bilen for å dra til posten, ser jeg at bilen ikke lenger er låst og den nye spilleren min er vekk!:mad: Vet at jeg garantert 100% sikkert låste bilen igår kveld, låsen ser ikke ødelagt ut, men det går ikke lenger an å låse opp på førersiden,bare å låse den! Så sentrallåsen funker den bare ikke på opplåsing fra førerdøren. Virker også som om de har tatt seg god tid, da ingen av ledningene er rivd ut eller ødelagt, men pent lagt inn i konsollen. Det som er litt rart er at de ikke har rørt resten av anlegget, har MTX 12" og MTX forsterker i bagasjen... heldig sånn sett da... Regner med at jeg vet hvem det er, er nemlig noen sosialboliger ca 300m unn, hvor det bor endel tjuvradder av noen narkiser!bambam Var nede på kammeret og anmeldte det istad, men dette er jo ikke akkurat en sak med 1.prioritet... noe jeg ikke har no problem med å forstå. Anmeldte det ikke fordi at jeg regner med at de skal løse saken, gjorde det bare for ha gjort det! Anng de som jeg regner med har gjort det, så skal jeg og to kamerater; (han ene er "økonomisk rådgiver" og han andre er et sølvfarget aluminumsballtre) ned å "prate" med de seinere idag... Må bare nødt til å roe meg ned LITT først! knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock Utrolig kjipt Logico!! AKKURAT det samme skjedde med kompisen min med hans Golf I Cab på Herøya natt til søndag også! De hadde t.o.m tatt av (hus)nøkklene fra sånn derre nøkkelbånd greier, og lagt de igjen i bilen, sånn at de kunne ta båndet...... :rolleyes: Var iallefall bra at de ikke herpa bilen din da, er jo noen som er fucka nok til å gjøre sånt på faen også! Ser forresten meget pen ut den bilen din! (Hvis det er den jeg tror det er.... Stod på utsiden av Kaffecomp. en stund her om dagen...!?) Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 hehe - utrolig merkelig det der. Var noen inne i bilen min i fjord sommer. Hadde glemt lommeboka mi igjen der og de rappa den for penger og visa kort men de plukka ut alle nøkler jeg hadde liggende i den og la de i midtkonsollen... Bestillte nye kort og så var det i orden, merkelig moral det der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by OlleellO PS: du burde være ganske sikker før du engasjerer med deg et balltre... Er sikker, men foreløpig er visse personer som sunket i jorden... Men er tålmodig jeg... Regner ikke med å få tilbake spilleren, den er sikkert solgt! Men av prinsipp, skal jeg "prate" med vedkommende!;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by B.T.i Skikkelig kjipt Logico, du har min fulle sympati! Angående det å holde igjen tyver, det kalles borgerarrest og er tillatt, men med forbehold! Vektere bruker denne loven(Vekterne må følge akkurat samme lov som sivile), hvis jeg ikke husker feil så går grensen ved hvor stor skade, hvor dyr gjenstand er! Er vel noe med nasking under 1500,- og tyveri over nevnte sum! Husker ikke nøyaktig detaljene ved hærverk(Lenge siden jeg tok vekterkurs). Når det gjelder selvforsvar, skal en kun bruke tilstrekkelig vold for å forsvare seg selv, åltså IKKE mørbanke innbruddstyven(Ja, det er fristende!) Takker! Fant ut at de har tatt mer da, Armani-solbrillene mine, samt en bag med jobbklær og parfyme! Trengte vel noe å ha spillern i!:mad: Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by Pedal to the metal Hva faen er problemet ditt...?!? hehe... kunne ikke sagt det bedre!;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by Kebab gud jeg vet hva problemet han ser .. han liker ikke folk som automatisk tror det er enkelte grupper av befolkningen som har gjort noe så fort noe er galt .. Les hele posten før du gidder å komme med no dustete neste gang! OK? :rolleyes: Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by PoloBoy Utrolig kjipt Logico!! AKKURAT det samme skjedde med kompisen min med hans Golf I Cab på Herøya natt til søndag også! De hadde t.o.m tatt av (hus)nøkklene fra sånn derre nøkkelbånd greier, og lagt de igjen i bilen, sånn at de kunne ta båndet...... :rolleyes: Var iallefall bra at de ikke herpa bilen din da, er jo noen som er fucka nok til å gjøre sånt på faen også! Ser forresten meget pen ut den bilen din! (Hvis det er den jeg tror det er.... Stod på utsiden av Kaffecomp. en stund her om dagen...!?) Kjipt med kameraten din, blir vel aldri kvitt detta problemet! Og det er jo bare min egen skyld, tok vel min bil fordi jeg ikke har alarm...ENNÅ!;) Vet ikke helt om jeg sto ved compen her om dagen? Dårlig korttidsminne!;) Er forsåvidt fornøyd med bilen, men det er et par skjønnhetsfeil som må rettes opp, da blir det vel bra? Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Høres kanskje litt patetisk ut, men til du får råd til alarm, hvorfor ikke kjøp en slikt narre alarm diode? Virker avskrekkende, men.... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by B.T.i Høres kanskje litt patetisk ut, men til du får råd til alarm, hvorfor ikke kjøp en slikt narre alarm diode? Virker avskrekkende, men.... har faktisk vurdert det! men syns ingen av de jeg har sett på, ser så veldig ekte ut! Får vel finne på no... Vurderte en stund 220V i dørlåsen!onfiredevi Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Har denne: http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=241447739&n=517794899&pn=616329593 Ser litt bedre ut enn de som bl.a. Biltema selger! Når det gjelder Fg godkjent alarm, må den monteres av forhandler? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Må nesten vurdere no slikt ja! Trur at hvis du skal få fratrekk på forsikringspremien så må alarmen monteres av autorisert forhandler. Men det kan godt være noe jeg innbiller meg da!? Har fått pris på 3500kr på alarmen, det var DEFA, ferdig montert. Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by Logico Må nesten vurdere no slikt ja! Trur at hvis du skal få fratrekk på forsikringspremien så må alarmen monteres av autorisert forhandler. Men det kan godt være noe jeg innbiller meg da!? Har fått pris på 3500kr på alarmen, det var DEFA, ferdig montert. Ok, skal begynne på høgskole til høsten, må vel da investere i alarm! Har 2stk 130db kompressor horn, må vel få dem koblet til ev. alarm! Har lurt på en ting, må vel gå ann å koble en sirene til den knappen i døra som styrer kupelyset? Bare å slå av kupelyset når du selv går inn i bilen? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by B.T.i Har lurt på en ting, må vel gå ann å koble en sirene til den knappen i døra som styrer kupelyset? Bare å slå av kupelyset når du selv går inn i bilen? Slå av ETTER at en har gått ut og FØR en går inn? Blir vel litt vanskelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by B.T.i Har lurt på en ting, må vel gå ann å koble en sirene til den knappen i døra som styrer kupelyset? Bare å slå av kupelyset når du selv går inn i bilen? Har tenkt på det samme, burde jo være fullt mulig det? Men det vil jo bråke no jævli, hver gang en setter seg inn i bilen!:D Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg